MARI JUANA
Pertama kali aku jejakkan kaki pergi port aku sendiri . Polis datangg bersama si buyong dengan pantas tangan aku digari . Aku dibawa kedalam mahkamah badan aku lesu dann lemah . Tuan hakim dahh naik menyampah tengok rekod aku yangg bersepah-sepah . Pukul 7 pagii warden buka pintu , tong hitam macam dulu ambil cawan satu persatu kalau jatuh makan chota kayu . Pukul 12 pagii , makanan diberi ikan masin , sayur sawi . Niat dihati nakk cabut lari , tengok depan pintu pagar besi . Genap 12 bulan , aku dibebaskan . SELAMAT TINGGAL SETAN-SETAN ! Aku berjanji padamu tuhan aku takk kann menjadi banduan lagii . Inilah kisah seorang pelajar yangg kantoi hisap ganja . Ambil lahh ia sebagai teladan untuk korang di masa hadapan . Sampai lahh sudahh di akhie cerita tentang "MARI JUANA" , jika dicuba pasti gelap sudahh masa depan kita .