Ini kerr namanya kawan ? -.-

Susah dapat kawan macam kauu niee kauu tahuu takk ? Dahh lahh suka menyusah kann orang . Perangai macam sial . Asyik nakk ikut kepala kauu jerr . Lupa member . Kejapp lagii takk ajak kauu lepak macam-macam lahh kauu cakap . Kalau time kauu buatt aku kauu takk pikir pulak macam mana hati aku niee . Aku sabar jerr weyy . Aku malas lahh nakk bergaduh dengan kauu . Aku still pikir kauu member aku lagii . Kalau takk memang dahh kene dahh . Kauu jangan pikir kauu ramai kawan orang suka kawan dengan kauu . Yang ramai tuu lahh takk suka dengan kauu . Tahuu takk ? Orang berkawan dengan kauu ponn ada sebab jerr . Kalau takk derr sebab takk derr orang nakk kawan dengan kauu derr . Elok lahh tahun depan kauu pindah jauh-jauh siket . Senang hati aku . Takk derr lahh orang nakk mengutuk aku lebih-lebih lagii . Takk derr lahh orang nakk pukul-pukul aku lagii . Aku malas nakk balas . Takk derr lahh menyusah kann aku . Babi ! Grrr ! Dahh lahh . Lotih aku nakk menulis pasal kauu niee cilabai . FYL -.-