Suck youu -.-

weyy , hidup aku susah lahh dapat kawan macam kauu . Kauu maki hamun aku kauu cakap time aku susah aku carik kauu . Time aku senang aku lupa kauu . Hoii , kauu kene sedar siket . Patut ayat tuu aku yang bagii dekatt kauu tahuu takk . Kauu cakap siket . Bila budak niee sume takk derr sapee yang kauu call . Kauu cakap siket ! Aku jugak yang kauu call kann ajak carik budak niee bagai . Aku ikut cakap kauu . Aku pikir kawan punya pasal . Gambar-gambar dalam Canon kauu sapee yang masuk kann dekatt FB ? Aku jugak kann . Cilabai lahh kauu . Lain kali cakap guna otak lahh . Aku malas lahh dengan kauu . Dahh lama aku diam . Diam-daim ponn ada had lahh bhaii . Jangan sampai aku cakap lepas betul-betul depan kauu . Takut terasa pulak . Lepas tuu ajak orang ramai takk payah kawan dengan aku . Buatt lahh . Ramai lagii lahh kawan aku weyy . Bukan kauu sorg jerr . Kauu tuu dahh lahh kawan makan kawan . Kauu nakk amek memory bodoh kauu niee ? Amek lahh hah . Takk hamak aku derr . Setakat kauu punya Canon tuu pegii bawak mati lahh . Tunggu aku keluar kete nanti jangan lahh kauu nakk tergedik-gedik nakk kawan dengan aku kann . Time tuu lahh nakk call aku bagai . Dahh lahh pagi-pagi buta kauu datang ruma aku kauu panggil aku . Lepas tuu kauu bukak comp tanpa pengetahuan aku . Lepas tuu kauu dahh puas onl kauu balek . Apa sial perangai kauu niee ? Memang bapak aku bayar duet api untuk kauu . Kalau kauu onl kejapp jerr takk perr sial . Ini berejam-jam pulak . Wahh , melampau betul kauu niee . Sekarang kauu berhutang dengan aku . Takk perr , lepas niee hutang kauu akan selesai sayangg . Jangan risau . Shit ! FYL -.-